خاطرات مادر شهید سعید الله عسگری از سعید - پارسائی در نوجوانی



پارسائی در نوجوانی
مادر شهید سعید الله عسگری که خود فردی متدینه و با تقوایی است راجع به سعید می گوید: ایشان از هفت سالگی نماز می خواند و از ده سالگی روزه می گرفت. اولین سالی که روزه هایش را گرفت پدربزرگش مرحوم حاج محمدتقی ( پدر شهید غلامعلی عسگری ) یک راس گوسفند به عنوان جایزه اولین سال روزه داری به ایشان هدیه داد که سعید از این بابت خیلی خوشحال شد.
کتاب : مدرسه ای برای فردا
عکس هایی از شهید مرتضی براتی هویه در جبهه...
ما را در سایت عکس هایی از شهید مرتضی براتی هویه در جبهه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت: 23:02